Løbende betalinger
Ved køb af abonnementsaftaler – f.eks. medlemskaber og andre løbende ydelser – godkender kunden, at Albertslund BasketBall Klub er berettiget til løbende at gennemføre betalinger på kundens betalingskort.
Tilladelse til betalingstransaktioner
Kunden giver med aftalens indgåelse tilladelse til, at Albertslund BasketBall Klub må gennemføre én betalingstransaktion for hver betalingsperiode (måned, kvartal eller år), så længe abonnementet løber.
Besked om betaling
Kunden vil i slutningen af betalingsperioden modtage en e-mail/sms, som fortæller, hvor meget der skal betales.
Opsigelse af medlemskab
Når du tilmelder dig, accepterer du vores vilkår.
Du stopper medlemskabet og den tilhørende kontingentbetaling ved at kontakte foreningen og melde dig ud.
Opsigelse af abonnementsaftaler skal ske skriftligt til foreningen, hvorefter foreningen vil udmelde kunden.
Spærret eller udløbet betalingskort
Ved spærring af betalingskort er kunden selv ansvarlig for at tilmelde et nyt betalingskort.
Ved kortudløb fremsendes automatisk en mail med påmindelse om at forny kortoplysninger.
Kvitteringer
Efter hver gennemført betalingstransaktion fremsendes kvittering til den e-mailadresse, der blev oplyst ved opstart/køb af abonnementet.
Gyldighed
Indgåede abonnementsaftaler er gældende, indtil de opsiges af Albertslund BasketBall Klub eller kunden.
Håndtering af kortoplysninger
Fornyelse og sletning af kortoplysninger foretages via medlemslogin fra foreningens hjemmeside.
Særskilte vilkår
Abonnementet kan være underlagt særskilte vilkår eller reglement, som oplyses ved opstart/køb af abonnementet.
Ved indmeldelse i Albertslund BasketBall Klub accepterer kunden, at der kan blive taget billeder og optaget video af aktiviteter og arrangementer, som kunden eller kundens børn deltager i.
Dette materiale kan blive brugt på foreningens sociale medier og hjemmeside samt matriale, i forbindelse med markedsføring og profilering af foreningen.
Udmeldelse af klubben:
Ønsker du, at melde dig ud af foreningen skal det gøres til kasseren på
jesper@abbk.dk
Afmelding af hold:
Ønsker du, at afmelde dig af hold skal det gøres til kasseren på
jesper@abbk.dk
Bemærk venligst, at der ved afmelding af hold er afmeldingsfrist.
Ved opsigelse bliver kontingent IKKE tilbage betalt. Man er selvfølgelig berettiget til at være med i træningen for den periode der er betalt for.
Hvis du ønsker, at afmelde hold men stadig være medlem af klubben, skal det tydelig fremgå af mailen du sender - ellers udmeldes du automatisk af klubben
Der modtages betaling fra flg. korttyper: Dankort, Visakort, Mastercard